Метою MatchOffice є щоденно надавати найкращих орендарів в цій галузі нашим орендодавцям.
З метою надання більш кваліфікованих потенційних клієнтів, ми вводимо нову систему оцінювання якості, що має назву Quality Score. Ця система діє як контрольний список того, як покращити якість оголошень про оренду на нашому веб-сайті.
Покращення якості оголошень про оренду дозволить потенційним клієнтам більш легко визначити, чи Ваша нерухомість найкраще підходить саме їм. У той же час Ви збільшуєте шанси здати Вашу нерухомість в оренду значно швидше.
Окрім більш кваліфікованих потенційних клієнтів, що ми зможемо Вам надати, хороший Quality Score привертає більше уваги до Вашого оголошення. Таким чином, оцінка оголошення вплине на те, яке місце розташування воно отримає у нашому списку перегляду.
Чим вища Ваша оцінка, тим вищу позицію матиме Ваше оголошення у нашому списку.
Quality Score складається з 9 пунктів, за кожен з яких Ви отримуєте бали.
9 пунктів, що впливають на Ваш Quality Score:
Нижче ми детальніше розкажемо про конкретні пункти та дамо поради щодо того, як збирати бали за них.
Зауважте: Потенційні клієнти або інші орендодавці не можуть бачити Ваш Quality Score. Тільки Ви та ваші колеги, які мають доступ до адмін-системи, можуть бачити оцінку якості кожного оголошення.
Часто можна почути, що фото варте 1000 слів. Аналогічно, ми часто чуємо від орендарів, що фотографії мають важливе значення у визначенні, чи нерухомість є цікавою. Отже, ми рекомендуємо додати до оголошення принаймні 3 фотографії, що оптимально демнострують Вашу нерухомість.
Добре показувати всі частини Вашої нерухомості. Як центральні так і більш ужиткові, такі як кухня / кухонний куток, туалети, складські приміщення тощо.
Крім того, переконайтеся, що якість фото є хорошою, щоб вони виглядали привабливо для потенційного орендаря. Щоб додати фото до Вашого оголошення, зображення має мати розмір 900 x 600 пікселів.
Відео є чудовим способом демнострувати Вашу нерухомість, оскільки Ви можете поєднувати зображення з текстом та музикою.
Відеоролик дасть потенційним орендарям можливість уявити собі конструкцію та оформлення Ваших приміщень. Відеоекскурсія справить хороше перше враження та гарно візуалізує можливості Вашої нерухомості.
План поверху - це чудовий інструмент щоб показати потенційним орендарям, як можна організувати простір, перш ніж вони відвідають Ваше приміщення. Користувачі кажуть, що частіше звертають увагу на оголошення з планом поверху ніж без. План поверху допомагає надати Вашим фотографіям перспективи та є фінальним штрихом в створенні образу вашого приміщення.
За допомогою віртуальної екскурсії фото та плани поверхів оживають, і Ви створите огляд своєї нерухомості на 360 градусів.
Віртуальний тур використовує таку ж технологію, як Google Street View, показуючи зображення прямо з вулиці.
Таким чином віртуальна екскурсія дозволяє орендарям легше визначати, чи приміщення їм підходить, перш ніж вони домовляться про огляд.
Опис оренди є важливим. Так Ви маєте можливість пояснити потенційному орендарові, які можливості надає Ваша нерухомість, що включає орендна плата, а також інші фактори, більш детально.
Якщо ви пропонуєте такі послуги, як рецепція чи харчування, чи якщо місце розташування є унікальним, то, будь ласка, опишіть це. Це може бути визначальним фактором того, чи зацікавиться Вами орендар.
Хороший опис також допомагає користувачам, що роблять запити через пошукову систему Google, натрапити на ваше оголошення на MatchOffice. Таким чином, опис може дати Вам більше запитів і більше потенційних орендарів.
Ми рекомендуємо робити опис обсягом 650-900 символів.
Вказуючи обладнання, Ви показуєте потенційним орендарям, що саме може запропонувати Ваша нерухомість.
У той же час, це допомагає порівняти Вашу пропозицію з іншими. У випадку двох дуже схожих оголошень, вказавши обладнання, Ви можете отримати перевагу. До прикладу, якщо орендар шукає офіс з рецепцією, вказати про наявність рецепції в Вашому оголошенні буде плюсом.
Якщо Ви створили проспект для своєї нерухомості, обов'язково вкажіть це в оголошенні. Це дає потенційному орендареві зручний огляд різних деталей, для більш комфортного прийняття рішення про те, чи є найкращою саме Ваша пропозиція.
MatchOffice.com розробив значок партнера, який відображатиметься у Вашій рекламі. З значком партнера оголошення виділяється з-поміж інших, і цим Ви показуєте, що маєте гарну та довгострокову співпрацю з MatchOffice.com.
Щоб отримати значок партнера у своєму оголошенні, потрібно розмістити логотип MatchOffice на своєму веб-сайті. Дізнайтеся більше про наш значок партнера.
Якщо Ви щойно створили оголошення про оренду на нашому веб-сайті, Ваше оголошення буде відображатись на початку нашого списку переглядів. Це автоматично робить його більш помітним та дає потенційним орендарям легко зрозуміти, що Ваша нерухомість є новою у нашому списку.